Primanja za januar 2017.

Moraš se ulogovati da bi vidio ovaj sadržaj.Molimo . Nisi član? Pridruži Se

Primanja za decembar

Moraš se ulogovati da bi vidio ovaj sadržaj.Molimo . Nisi član? Pridruži Se

Siječanjski rok 2016/2017.

Moraš se ulogovati da bi vidio ovaj sadržaj.Molimo . Nisi član? Pridruži Se

Prijava predmeta Samostalan rad I i II

Moraš se ulogovati da bi vidio ovaj sadržaj.Molimo . Nisi član? Pridruži Se

Pohađanje predmeta Praktičan rad II

Moraš se ulogovati da bi vidio ovaj sadržaj.Molimo . Nisi član? Pridruži Se

Radionice za učenike srednjih škola

Комуниколошки колеџ у Бањалуци изводи радионице из различитих области друштвеног комуницирања за ученике средњих школа, у периоду од 30. јануара до 10. фебруара 2017. године.

Радионице су организоване тако да се важне и корисне теме из друштвеног комуницирања, попут медијске писмености, графичког дизајна и дигиталног маркетинга, приближе и учине занимљивим ученицима средњих школа.

Предавачи су наставници Колеџа и стручњаци из тема радионица. Похађање радионица се не плаћа.

Заинтересовани ученици се могу пријавити до 26. јануара 2017. године у академској служби Комуниколошког колеџа (9-13 сати) или на адресу radionice@kfbl.edu.ba (у пријави треба навести: име и презиме, телефон, школу и разред, и назив радионице).

  • Графички дизајн. Ученици ће вјежбати рад у програмима за обраду и ретуширање фотографија и израду графичких производа, попут огласа и летка, и тако упознати савремено визуелно комуницирање. Термини: понедјељак 30. јануар, сриједа 1. фебруар и понедјељак 6. фебруар од 19 до 20 сати.
  • Стратегија дигиталног маркетинга – алати и практична примјена. Полазници ће научити како да користе Facebook, Instagram, Twitter и Youtube за оглашавање и продају производа и услуга, као и каква је улога друштвених мрежа у цјелокупној маркетиншкој стратегији. Термини: уторак 31. јануар, уторак 7. фебруар и сриједа 8. фебруар од 19 до 20 сати.
  • Медијска писменост. Ученици ће сазнати како настају вијести и други медијски садржаји, како да их критички тумаче и како да препознају погрешне представе у медијима. Термини: понедјељак 30. јануар, петак 3. фебруар и понедјељак 6. фебруар од 19 до 20 сати.
  • Медијска слика мањинских група. Радионица анализира садржаје о мањинским групама у медијима (штампа, телевизија и интернет) и унапређује медијску писменост ученика. Термини: сриједа 1. фебруар, четвртак 2. фебруар и четвртак 9. фебруар од 19 до 20 сати.
  • Културална ометања у савременом друштву. Ученици ће упознати основне појмове антипотрошачког дјеловања у савременом друштву, као и примјере преобликовања реклама, логотипа и билборда као вид отпора потрошачком начину живота. Термини: уторак 31. јануар, уторак 7. фебруар и четвртак 9. фебруар од 19 до 20 сати.
  • Говорни енглески језик. Ученици ће моћи разговарати о савременим друштвеним темама у опуштеној, неформалној атмосфери и тако побољшати комуникацију на енглеском језику. Термини: четвртак 2. фебруар, петак 3. фебруар и петак 10. фебруар од 19 до 20 сати.

***

Komunikološki koledž u Banjaluci izvodi radionice iz različitih oblasti društvenog komuniciranja za učenike srednjih škola, u periodu od 30. januara do 10. februara 2017. godine.

Radionice su organizovane tako da se važne i korisne teme iz društvenog komuniciranja, poput medijske pismenosti, grafičkog dizajna i digitalnog marketinga, približe i učine zanimljivim učenicima srednjih škola.

Predavači su nastavnici Koledža i stručnjaci iz tema radionica. Pohađanje radionica se ne plaća.

Zainteresovani učenici se mogu prijaviti do 26. januara 2017. godine u akademskoj službi Komunikološkog koledža (9-13 sati) ili na adresu radionice@kfbl.edu.ba (u prijavi treba navesti: ime i prezime, telefon, školu i razred, i naziv radionice).

  • Grafički dizajn. Učenici će vježbati rad u programima za obradu i retuširanje fotografija i izradu grafičkih proizvoda, poput oglasa i letka, i tako upoznati savremeno vizuelno komuniciranje. Termini: ponedjeljak 30. januar, srijeda 1. februar i ponedjeljak 6. februar od 19 do 20 sati.
  • Strategija digitalnog marketinga – alati i praktična primjena. Polaznici će naučiti kako da koriste Facebook, Instagram, Twitter i Youtube za oglašavanje i prodaju proizvoda i usluga, kao i kakva je uloga društvenih mreža u cjelokupnoj marketinškoj strategiji. Termini: utorak 31. januar, utorak 7. februar i srijeda 8. februar od 19 do 20 sati.
  • Medijska pismenost. Učenici će saznati kako nastaju vijesti i drugi medijski sadržaji, kako da ih kritički tumače i kako da prepoznaju pogrešne predstave u medijima. Termini: ponedjeljak 30. januar, petak 3. februar i ponedjeljak 6. februar od 19 do 20 sati.
  • Medijska slika manjinskih grupa. Radionica analizira sadržaje o manjinskim grupama u medijima (štampa, televizija i internet) i unapređuje medijsku pismenost učenika. Termini: srijeda 1. februar, četvrtak 2. februar i četvrtak 9. februar od 19 do 20 sati.
  • Kulturalna ometanja u savremenom društvu. Učenici će upoznati osnovne pojmove antipotrošačkog djelovanja u savremenom društvu, kao i primjere preoblikovanja reklama, logotipa i bilborda kao vid otpora potrošačkom načinu života. Termini: utorak 31. januar, utorak 7. februar i četvrtak 9. februar od 19 do 20 sati.
  • Govorni engleski jezik. Učenici će moći razgovarati o savremenim društvenim temama u opuštenoj, neformalnoj atmosferi i tako poboljšati komunikaciju na engleskom jeziku. Termini: četvrtak 2. februar, petak 3. februar i petak 10. februar od 19 do 20 sati.